Headlines News :
Home » » জকিগঞ্জী চাচার খোলা চিঠি

জকিগঞ্জী চাচার খোলা চিঠি

Written By zakigonj news on মঙ্গলবার, ২ ডিসেম্বর, ২০১৪ | ৮:০৯ PM

মাননীয় প্রধানমন্ত্রী
হাসিনা মাই,
ছিঠির ফয়লা গাউ-গেরামর হাজার হাজার হতভাগা, আউয়া-জাউয়া জনগণর ফক্ষ থাকি আমি বেহায়া বেইজ্জত, জনম দুঃখী, কপাল ফুড়া, আদুম ছুদুম, জকিগঞ্জী চাচার সালাম নিবায়। আশা করি আফনে বেশ ভালা আছওইন।
পর সমাচার মাই গো,
আমরার জকিগঞ্জর খুন খারাবি লইয়া আগে একবার আপনার কাছে চিঠি লেখছি। আইজ একটা নালিশ দিতাম চাইয়ার গো মা, হুনলে আপনে কিতা করবা জানিনা?
মাই গো,
গত রমজান মাসও আমরার জকিগঞ্জর দুইজন বিশিষ্ট ব্যক্তি খুনর শিকার অইছওইন। একজন জকিগঞ্জর তিরাশী (দাসগ্রাম)’র শিক্ষক আব্দুল করিম। অন্যজন চিনিরচকের সরকারী কর্মকর্তা ফারুক আহমদ লস্কর। এই দুই ব্যক্তি একেবারের পাশাপাশি সময়ে নির্মমভাবে খুন অইন। 
মাই গো,
শিক্ষক আব্দুল করিমরে নিজ ঘরে ঘুমন্ত অবস্থায় আপন ভাই অখলে অত্যান্ত নির্মমভাবে খুন করছওইন। আর সরকারী কর্মকর্তা ফারুক আহমদ লস্কররে প্রকাশ্যে দিবালোকে খুন করছওইন। এই দুইটা খুনর ঘটনায় জকিগঞ্জর মানুষ আতংকিত অইগেছিল। 
মাই গো,
এই দুই খুনর ঘটনায় থানায় মামলা অইলে শিক্ষক আব্দুল করিম হত্যা মামলার এজাহারনামীয় ৫জন আসামীর মাঝে শুধুমাত্র শেফা বেগমরে পুলিশ ধরছে। বাকি কেউররে পুলিশ ধরতে পারছেনা। অন্যদিকে ফারুক আহমদ লস্কর হত্যা মামলায় এজাহারনামীয় ৭জন আসামীর মাঝে কেউররে ধরতে পারছেনা। 
মাই গো,
এই দুইটা মামলায় কেউররে ধরউক বা না ধরউক কিন্তু দীর্ঘ সাড়ে তিন মাসে অন্তত: একটি নির্ভেজাল চার্জশীট দেওয়ার কথা আছিল। কিন্তু গো মা, কিতা খইতাম! তদন্ত কর্মকর্তা দেলোয়ার হোসেন অত্যান্ত সু-কৌশলে উভয় মামলার চার্জশীটে দুইজন আসামীকে রক্ষার চেষ্ঠা করছওইন। এর মধ্যে ফারুক আহমদ লস্কর হত্যা মামলা থাকি স্কুল শিক্ষক জবরুলরে একেবারে বাদ দিয়া দিছওইন। আর আব্দুল করিম হত্যা মামলার মূল হোতা হিসেবে এলাকায় চিহ্নিত পুলিশর এসআই আব্দুস শাকুরকে অনেকটা বাঁচানোর চেষ্ঠা করছওইন। যা দেখিয়া জকিগঞ্জর সর্বস্তরের মানুষ তাজ্জব অইছওইন।
মাই গো,
আমরা বাংলাদেশর পুলিশ প্রশাসনর এহেন কার্যকলাপে হতবাক! আমরা মনে করিয়ার, পুলিশ যদি একটি হত্যাকান্ডের ঘটনায় এমন প্রশ্নবিদ্ধ চার্জশীট প্রদান করে তাইলে দেশ তাকি খুন খারাবী কিলা বন্ধ অইবো?
মাই গো,
আমরা আশাবাদী আপনে পুলিশর এইসব কর্মকান্ড খতিয়ে দেখবায়। আগামী দিনে যাতে কোন হত্যা মামলায় প্রভাবিত অইয়া পুলিশে যেন এমন কিছু না করতে পারে সে ব্যাপরে আপনে বলিষ্ট ভূমিকা রাখবায়।
ইতি
আফনার ফুরনা ফাগল
জকিগঞ্জী চাচা
Share this article :

0 মন্তব্য:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

ফেসবুক ফ্যান পেজ

 
Founder and Editor : Rahmat Ali Helali | Email | Mobile: 01715745222
25, Point View Shopping Complex (1st Floor, Amborkhana, Sylhet Website
Copyright © 2013. জকিগঞ্জ সংবাদ - All Rights Reserved
Template Design by Green Host BD Published by Zakigonj Sangbad